AVTO CENTER JEREB

Toyotini kupci ambasadorji hibridnih vozil

S svojimi vrhunskimi vožnjami na reli tekmovanjih doma in po svetu je že od samega začetka dokazoval, da sodi v sam vrh avtomobilskih športnih dirkačev. Andreja Jereba povezujemo z avtomobilizmom že 24 let, ko je začel svojo kariero na reli dirkah in postal zapisan kot najboljši slovenski reli voznik. Sedaj se ukvarja z avtomobilskim poslom, kjer s svojim profesionalnim poznavanjem stroke prispeva k razvoju avtomobilskega trga v Sloveniji. Tudi na tem področju se je Izolan zapisal kot zmagovalec, saj je s svojim strokovnim pristopom že devetkrat zapored dosegel najboljši prodajni rezultat Toyotinih vozil v Evropi.

Avto center Jereb

Zanimivo je, da ste svojo prvo zmago dosegli na drugi reli dirki, nato pa vsako tekmovalno leto gladko pometli z vso konkurenco ter osvajali naslove državnega prvaka enega za drugim. Kje sedaj sproščate adrenalin, pogrešate divje vožnje?

Tekmovanj se ne udeležujem več, ker sem svojo uradno športno kariero zaključil, vendar znanje in veščine, ki sem jih pridobil v teh letih, delim voznikom še naprej. Velikokrat se udeležim dirk kot poseben gost, sodelujem s Centrom varne vožnje AMZS na Vranskem, kjer izvajam treninge hitre dinamične vožnje »Andrej Jereb driving experience« ipd. Gre za program, ki ga izvajamo na najsodobnejšem poligonu, kjer s športnimi avtomobili udeležencem demonstriram veščine hitre in dinamične vožnje ter predstavim zmogljivosti avtomobilov. Več si lahko pogledate na spletni strani www.amzs.si/center-vransko.

Sodelujem tudi pri nekaterih varnostnih akcijah, saj je prometna varnost ključnega pomena. Veliko je Med običajno in dinamično vožnjo je namreč veliko podobnosti – položaj rok na volanu, vrtenje volana. K sreči je država vpeljala nujno potreben zakon, ki določa, da mora vsak mlad voznik poleg teorije in praktične vožnje v avto šoli opraviti tudi trening varne vožnje, kar je bil nujen korak naprej k razvoju varnosti na slovenskih cestah. Prepričan sem, da bi morali vsaj enkrat v življenju tak tečaj vožnje opraviti vsi izkušeni vozniki, ker so to veščine, s katerimi lahko v kritičnih situacijah odreagiramo bolje. Vozniki delujemo podzavestno, v podzavesti so shranjene vse izkušnje, ki smo jih pridobili na cesti.

V svoji bogati karieri ste se udeležili več evropskih in svetovnih prvenstev, kjer ste končali tudi na stopničkah in ogromno prispevate k slovenskemu avto športu. Na tekmovanjih ste bili soočeni z nepredvidljivimi situacijami in velikimi hitrostmi. Vas ob spominu na katero dirko še vedno stisne v prsih? Ste katero tekmo zaradi slabega občutka oziroma intuitivne misli o negativnem razpletu kdaj odpovedali?

Začetek sega 24 let nazaj, najboljši dosežek kariere sem dosegel leta 2010 v Monte Carlu z 10. mestom v skupnem seštevku. Moj rek je bil vedno, če sem želel tekmo zmagati, sem moral najprej priti do cilja. Tekme nikoli nisem odpovedal, saj sem vsako dojemal kot izziv, vse morebitne nevšečnosti pri tem športu sem vedno jemal v zakup, kot del igre. Velikokrat so bile situacije na meji, ki te ne pustijo ravnodušnega, ko se boriš s časom, vendar sem to dojel šele dan po tekmi ali ob ogledu posnetkov, med samo tekmo o tem ne razmišljaš.

Ne samo kot najboljši slovenski reli dirkač, ki je ogromno prispeval za slovenski avto šport, sedaj s poznavanjem stroke in profesionalnim pristopom pomagate pri razvoju avtomobilizma na slovenskem trgu. Predani ste avtomobilskemu poslu in v izolskem salonu Center Jereb zastopate tri svetovne blagovne znamke Seat, Toyota in Kia.

Avtomobilizem mi je v vseh oblikah usojen v življenju. Moje kariere v avtomobilizmu so se vedno prepletale, kar je bilo vodilo za uspeh podjetja, kjer sem ohranil tekmovalnost po doseganju uspehov najboljših. Prvo vodilo, da nadaljujem v tej stroki, je bilo poznavanje, naklonjenost ter strast do avtomobilov. Rdeča nit pri poslu pa je vsekakor šport, česar se držim še danes, torej vedno športno s »fair playem«. S prejemanjem nagrad doma in v tujini – bil sem recimo slovenski športnik leta v Srbiji -, sem te dosežke etičnih zmag in izkušnje prenašal tudi sodelavcem. Timsko ali kot posamezniki v salonu to izžarevamo.

Nekje sem prebrala, da ste na svoji poti na trgu največ energije in časa porabili pri notranji organizaciji in strategiji pristopa na trgu. Evropski kupci so zahtevni, kajne?

Vsak trg ima značilnosti, tudi slovenski ima svoje. Je eden najbolj zahtevnih v Evropi, kar pravijo tudi tujci, ki pridejo v Slovenijo in imajo izkušnje v avtomobilizmu. Ker smo slovenski kupci tako zahtevni, smo v salonu sledili strategiji odnosa do kupca, kar je botrovalo k uspehu celotne ekipe. Kompetitivnost je največja, kar se pozna pri cenah vozil na našem trgu. Srečo imamo, da zastopamo tri odlične znamke, ki je vsaka v svojem segmentu ustrezna. Pohvalimo se lahko z odličnimi servisnimi storitvami. Stranki nudimo strokovno, korektno in ugodno ponudbo. Zasledujemo potrebe in želje naših kupcev. Imamo tudi veliko strank iz sosednje Italije in hrvaške Istre.

V mesecu maju ste že devetič zapored prejeli Toyotino nagrado kot najuspešnejši prodajalec. Torej ste s kakovostno pozornostjo do kupca med 2.300 trgovci poskrbeli, da ostane voznik številka ena. Ponovno ste postavili evropski rekord, kljub temu da je borba na avtomobilskem trgu precejšnja. Nam lahko kaj več poveste o tem uspehu, saj toliko zaporednih nagrad v Evropi prodajalci japonske znamke še niso dobili?

Toyota kot eden največjih avtomobilskih proizvajalcev na svetu tradicionalno poudarja predvsem kakovostno skrb za svoje voznike. Hibride izdeluje že 20 let, je pionir in največji ter najbolj izkušen proizvajalec. V celotni paleti modelov ima na voljo vožnje z vozilom v hibridni verziji, saj bodo prihodnje leto prenehali z izdelovanjem dizelskih motorjev. Prav tako je razlika v ceni v primerjavi z avtomobilom z enako opremo in nehibridnim pogonom, ki je počasi v izumrtju zaradi omejevanj voženj s klasičnim pogonom, zanemarljiva. V Sloveniji kot najboljši prodajalci hibridnih avtomobilov strankam predstavimo prednosti tovrstne tehnologije. Prilagajamo se potrebam naših kupcev, zahtevam trga, predvsem pa s prijaznostjo, transparentnostjo, strokovnostjo in storitvami stranko postavljamo na prvo mesto. Hibridna vozila predstavljajo že več kot 30% skupne prodaje Toyotinih modelov in so vsekakor najugodnejša za vzdrževanje. V salonu si lahko vsak obiskovalec na tabli pogleda cenik vzdrževanja v dolgoročnem obdobju. Vsekakor so najboljši ambasadorji in promotorji prav lastniki hibridnih vozil. Vsak dan lahko to preverimo z veseljem in užitkom v vožnji ter dobrim občutkom med vožnjo na cesti.

Kaj vozite vi?

Sem dvopolen človek in imam dve skrajnosti – ena je šport, druga vsakdanje zasebno življenje. V slednjem sem zelo nezahteven, lahko rečem, da mi običajna mestna vožnja predstavlja nujno zlo. Avto mi predstavlja prevozno sredstvo, ne statusnega pozicioniranja, zato je zame pomembno, da je varen, zanesljiv in funkcionalen. Najraje vozim hibride. So prijetni za vožnjo, nezahtevni, prav tako imam kot voznik dober občutek, da vsaj malo pripomorem k ekologiji okolja in s čisto vestjo opravljam kilometre. Letos praznujemo 20-letnico Toyote hibrid, so sedaj so proizvedli več kot enajst milijonov vozil. V teh letih se je izkazalo za najbolj zanesljivo vozilo, pri katerem ne gre samo za ekologijo, ampak tudi za ekonomsko uravnoteženost, saj je najbolj ugodno racionalno vozilo.

Andrej Jereb

Novi Cross over C-HR je avtomobil, ki je pritegnil nove kupce, in je produkt, ki je zaslužen za preboj tik za Volkswagnov koncern med najboljših top deset v Evropi. Kaj je v vašem salonu prepričalo stranke za nakup in kaj je po vašem mnenju odločilo, da ste obdržali stare kupce?

Cross over C-HR ima zelo atraktivno zunanjost. Toyota ima vsebinsko najboljše produkte, tehnološko varnostno dovršene, ki jih nadgradi z atraktivno obliko ter edinstvenim hibridnim pogonom. S tem Toyota zadrži in pridobi voznike, kar je pri C-HRu najbolj očitno. Toyota C-HR je vsekakor popestril našo prodajno paleto.

Še naprej je v razvoju tehnologija. Pametna prometna infrastruktura oziroma omrežje, drugačna zakonodaja in drugačni avtomobili naj bi izboljšali kakovost življenja. Medtem ko se nekateri proizvajalci osredotočajo na ekologijo, drugi na udobje, prihajajo na trg samovozeči avtomobili. Zgodovina ideje sega v 1939, na trg ša naj bi prišli v prihodnjih letih, saj je bil prvi prototip izdelan pred desetimi leti. Ti pravzaprav prevzemajo nadzor nad vožnjo. Nekateri jih zagovarjajo, nekateri ne … Koliko se nove tehnologije splačajo?

Samovozeči avtomobili so prihodnost, samo vprašanje časa je, kdaj se bodo masovno pojavili. Že sedaj lahko kupite na pol samovozeča vozila. Tudi Toyote imajo precej varnostnih pomagal, da sami uravnavajo ali prilagajajo hitrost za vami in pred vozečimi avtomobili, imajo korekcijo smeri vožnje, samodejno zaviranje pri nenadnih ovirah na cesti, vozila sama zaznavajo prometne znake ter sama parkirajo. Toyota in Lexus sta naredila na milijone kilometrov testiranj s samovozečimi vozili. Vsekakor nam bodo spremenila življenje in posel.

Seat bo prva blagovna znamka v Evropi, ki bo v svoja vozila vgradila Amazonovo storitev glasovnega upravljanja, Alexa. Na voljo bodo konec tega leta. Kaj lahko pričakujemo?

Seat prodajamo najdlje, ima tehnologijo, identično Volkswagnovi,vendar je kreiran v Barceloni, kar se pozna pri obliki. Je mladosten, izžareva kreativno obliko in dinamičnost. Je najbolj mladostna blagovna znamka VW koncerna. Sledi vsem tehnologijam, tudi komercialnim, s povezovanjem z raznimi globalnimi igralci na področju digitalizacije in komunikacijskimi povezami. Storitev bo voznikom omogočala, da z glasovnimi ukazi enostavno uporabljajo funkcije vozila, npr. predvajanje novic, pregled in urejanje sestankov v koledarju, brskanje po listi skladb itd.

Na ceste prihaja KIA Stonic. Testne vožnje bodo v Avto centru Jereb na voljo konec oktobra.

Avtomobile pri nas že imamo, zato jih obiskovalci že lahko preizkusijo. Spada v Cross over razred, z obliko pa je dovolj velik, ne prevelik, da s simpatičnim izgledom in živahnim pogonom ponuja polnost vsebine vsaki zahtevni stranki. Veliko stavimo na ta model, ki bo pripomogel h Kiini rasti, zato vabljeni vsi, ki želijo preizkusiti vozilo in doživeti užitek v vožnji s tem dinamičnim konjičkom.

Vizija za naprej?

Predanost našim kupcem tudi v prihodnje. Izpolnjevanje njihovih potreb in želja, izvajanje najboljših servisnih storitev in skrb za dolgoročen odnos. Najvišja stopnja zadovoljstva kupcev je dokaz, da smo na pravi poti, in to bomo zasledovali tudi v bodoče.

Povezane vsebine:

Tudi z dirke Evropskega prvenstva se je mladi Portorožan vrnil s pokalom

Največji trgovec v Sloveniji na področju prodaje in servisiranja vozil

Janja Napast