TURSTIČNA ORGANIZACIJA KOPER SPOROČA

Sodelovanje pri promociji in trženje destinacije Koper

Koper, 2. februar 2018
Sodelovanje med lokalnimi turističnimi organizacijami in lokalnimi turističnimi agencijami je za uspeh in napredek na področju turizma neizbežno, zato so se predstavniki Turistične organizacije Koper minuli teden srečali z nekaterimi predstavniki lokalnih turističnih agencij.

Foto: Turistična organizacija Koper

Kot so dejali na Turistični organizaciji Koper, so predstavnikom agencije Autentica, IstraTerra in Istranka, ki imajo sedež v Mestni občini Koper, predstavili poudarke Strategije razvoja in trženja turizma Kopra do 2025. Seznanili so jih tudi z aktivnostmi v prihajajočem obdobju, med katerimi je bilo največ poudarka na načrtovanih promocijskih aktivnostih, vključujoč predstavitve na sejmih doma in v tujini, kjer bi tesnejše sodelovanje pripomoglo k še boljši promociji in trženju destinacije Koper.

»Glede na to, da nova slovenska strategija turizma poudarja razvoj, promocijo in trženje petzvezdničnih doživetij, je to odlična priložnost za lokalne agencije, da pripravijo tovrstna doživetja. Prav tako bo zanje izziv priprava in trženje izletov oziroma doživetij na temo kulture in kulturnega turizma, ki bodo odslej še toliko bolj v ospredju, saj je Koper aktualna Evropska destinacija odličnosti,« so zapisali v sporočilu za javnost.

Srečanje so sklenili z zavezo, da bodo tudi v prihodnje vzajemno promovirali ponudbo destinacije Koper in slovenske Istre ter še bolj aktivno sodelovali pri razvoju turizma. V slogi je moč pravijo, zato si bodo prizadevali, da bi tovrstna srečanja postala stalnica.