BIT MILANO

Slovenska Istra se je uspešno predstavila na turistični borzi v Milanu

Portorož, 14. februar 2018
Mednarodna turistična borza v Milanu, BIT 2018 – Borsa Internationale del Turismo, je minule dni gostila pomembne turistične akterje iz Italije in tujine. Na slovenski stojnici se je v družbi dvajsetih destinacij in turističnih ponudnikov predstavila tudi slovenska Istra. Kmalu tudi predstavitve v Pragi in Münchnu.

Foto: STO Milano

Kot so zapisali v portoroškem turističnem združenju, se je milanske turistične borze udeležilo okrog 46 tisoč obiskovalcev, 2250 italijanskih in tujih akreditiranih novinarjev, med katerimi je bilo kar 500 popotniških blogerjev, in 1500 ključnih kupcev iz Italije in 79 drugih držav.

Aljoša Ota, direktor Slovenske turistične organizacije v Milanu, je na slovenski stojnici v okviru novinarske konference za strokovno javnost predstavil podatke o italijanskem turističnem trgu za minulo leto, nove usmeritve in ključne elemente kulturnega turizma, saj bo slednji rdeča nit letošnjega leta.

Igor novel, direktor Turističnega združenja Portorož, je prisotnim predstavil slovensko Istro, posebej pa je poudaril, da se italijanski gostje pri nas dobro počutijo, cenijo izbrano kulinariko, celovito wellness ponudbo Portoroža in Pirana, zabavo ter edinstveno naravno in kulturno dediščino naših krajev.

Foto: STO Milano

V Turističnem združenju Portorož so izpostavili uspešno povezovanje pri promociji slovenske Istre s Turističnim združenjem Izola, Turistično organizacijo Koper in Občino Ankaran, s katerim dokazujejo, da lahko s skupnim nastopom dosežejo boljše rezultate in ponudijo celovitejše produkte za goste.

Tako se bodo v prihodnjih dneh predstavili še na dveh pomembnih sejmih. Najprej na sejmu Holiday world Praga, ki bo potekal med 15. in 18. februarjem in sodi med največje in najpomembnejše turistične sejme na Češkem. Slovenska Istra v zadnjih letih beleži naraščanje števila gostov it Višegrajskih držav, zato temu trgu namenja posebno pozornost. Konec februarja pa bodo slovensko Istro spoznali še nemški gostje, ki bodo obiskali F.RE.E. München – največji sejem za rekreacijo in prosti čas na Bavarskem. Nemčija predstavlja največji evropski trg s skoraj 70 milijoni potovanj, daljših od 4 dni, in s 77 milijoni krajših potovanj, za katere Nemci porabijo okoli 90 milijonov evrov. Po številu hotelskih prenočitev v slovenski Istri so takoj za Avstrijci in Italijani, so še pojasnili v portoroškem združenju.

Povezane vsebine:

Tomi Brezovec: »Čez dvajset let turizem zagotovo ne bo tak, kot ga poznamo danes«

Igor Novel: “Rast destinacije bomo dosegli le z boljšo uporabo obstoječih zmogljivosti.”