MALA BARKA

Nova lokacija Turistično-informacijskega centra Izola

Izola, 25. april 2018
V Izoli odprli nove prostore turistično-informacijskega centra. V sklopu projekta Mala barka so uredili poslovni prostor na Sončnem nabrežju. Turistični center bo tako veliko bolj dostopen obiskovalcem in domačinom.

Foto: Ladislav Štrukelj plete mreže, Vir: TZ Izola

Kot so sporočili s TZ Izola, so prostore obnovili v sklopu projekta Mala barka 2, ki se sofinancira s sredstvi Interreg V-A Slovenija-Hrvaška in predstavlja nadgradnjo projekta Mala barka (1), ki je v prejšnjem finančnem obdobju povezal Izolo in Kvarner, tokrat pa združuje še večje število partnerjev slovenske in hrvaške Istre. Projekt, vreden dobra dva milijona evrov, se je začel s prvim oktobrom 2016 in bo zaključen konec marca 2019. V njem sodelujeta tako Občina Izola kot TZ Izola: delež občine znaša 290.590 evrov, delež TZ pa 154.900 evrov. Prenova in opremljanje prostorov je vredna dobrih 34.000 evrov (z DDV).

Pozdravnemu nagovoru župana, mag. Igorja Kolenca, ki je med drugim povedal, »da sta za dobre stvari potreben čas in kvalitetno sodelovanje«, je sledila kratka predstavitev projekta in pomena čezmejnega povezovanja. Zbrane je pozdravila tudi direktorica Turističnega združenja Kvarner dr.sc. Irena Peršić Živadinov.

»Slovenska turistična organizacija je za leti 2018 in 2019 kulturo opredelila kot nosilno temo slovenskega turizma, saj je ta v svetu vedno bolj popularna. Po zadnjih raziskavah skoraj 40 odstotkov mednarodnih potovanj spodbudi ravno zanimanje za kulturo, kulturni turizem pa v svetu raste s kar 20-odstotno stopnjo. V Izoli smo ponosni na bogato zgodovino, ki danes oblikuje izolsko kulturno ponudbo. Ta je privlačna predvsem zaradi dediščine, povezane z morjem,« je povedal direktor TZ Izola Dean Kocjančič.

Kot so pojasnili na TZ Izola, projekt Mala barka 2 skrbi za ohranjanje, zaščito, promoviranje in razvoj pomorske dediščine obmejnega področja. Gre za nadaljevanje projekta Mala barka (1), s katerim je bil urejen muzej na prostem – postavitev barke Biser v Simonovem zalivu, postavljeno tipično jadransko plovilo v mandrač – obnovljena batana, narejena leta 1959, ena batana pa krasi tudi vhod v prostore novega turistično-informacijskega centra. Do konca leta bodo obnovili še eno staro barko, passaro, ki bo razstavljena v Izolani. V muzeju bodo potekala tudi obnovitvena dela na barki, kar bo zagotovo zanimivo doživetje tako za lokalno prebivalstvo kot za obiskovalce.

V okviru projekta so uredili tudi dodatne vsebine v Izolani – hiši morja, ki prav tako predstavlja pomembno točko informiranja obiskovalcev o kulturni dediščini. Posebna pridobitev je tipična ribiška kabina s simulacijo plutja po morju, konec preteklega leta pa je dobila še nove interaktivne vsebine. Otroci se lahko tako preizkusijo v ribolovu in spoznavajo favno Jadranskega morja. Na voljo pa je tudi troje očal, ki obiskovalce popeljejo v virtualno resničnost in jim preko 360 video posnetkov prikažejo Izolo nekoč in danes.

Foto: Marina Martensson, vir: TZ Izola

Izola se bo pozicionirala kot kraljestvo ribe

V Izoli bodo kmalu ponudili tudi nov itinerar, ki ga TZ Izola pripravlja v sodelovanju s turističnimi agencijami. Na vodenem sprehodu po mestu bodo gostje spoznavali izolske zgodbe skozi znamenitosti in okuse. Izola se bo v prihodnje skušala še konkretneje pozicionirati kot kulinarična destinacija, ki jo odlikuje predvsem odlična ponudba morske hrane. Tudi letos se bodo odvili Dnevi domačih pedočev in domača tržnica Ruba sz moje njive, v pripravi je kulinarični vodnik, vse leto pa bodo prav »okusi« igrali ključno vlogo tudi pri digitalni promociji. V nastajanju so namreč fotozgodbe, s katerimi bomo predstavljali izolske chef-e, restavracije oz. druge lokalne ponudnike.

Foto: Irena Peršič Živadinov in Dean Kocjančič, vir: TZ Izola

Po besedah TZ Izola pa se še posebej veselijo novega spletnega portala, ki jim bo v pomoč pri digitalni promociji. Slednja bo temeljila predvsem na vsebinskem marketingu. Sicer pa bodo nadaljevali tudi z dobrimi praksami preteklih let; obiski novinarjev, organizatorjev potovanj in blogerjev. V pripravi je tudi nov izolski predstavitveni katalog.

Povezane vsebine:

Peticija za podporo organizatorjem prireditev v Izoli