NEPREMIČNINE

Kako pripraviti nepremičnino za uspešno prodajo?

Zelo pomembno je, kako predstavimo nepremičnino, ki jo želimo prodati, oziroma na kakšen način. Tu ne mislim zgolj na to, kaj in koliko povedati, ni potrebno »nakladati«, da ljudje, ki nas poslušajo, dobijo občutek, da obvladamo posel, ki ga opravljamo, ampak da na pravi način izpostavimo ključne stvari, ki pripravijo potencialnega kupca, interesenta za nakup nepremičnine do tega, da prične razmišljati o videni in o slišani nepremičnini, kajti brez razmišljanja ni odločitve in brez tako pomembne, običajno le ene tovrstne odločitve v času življenja, se nepremičnina ne bo prodala …

Predpogoj, da lahko ustvarimo in razvijemo predstavitveno zgodbo, je stanje nepremičnine, poznavanje osnov v gradbeništvu, tehnologij in materialov, novih trendov in smernic razvoja, poznavanje njene lokacije v prostoru, kjer se nahaja, in vsaj nekaj osnovne infrastrukture v bližnji okolici nepremičnine, ki je predmet prodaje. Zelo pomembno je vsaj nekaj vedeti o sosedih, če se prodaja nepremičnina v večstanovanjski stavbi s skupnim vhodom.
Zaželeno je, da je nepremičnina čista in urejena, predvsem pospravljena, če je naprodaj rabljena in že zasedena nepremičnina, čeprav je pogosto težko organizirati red v nepremičninah, ki so naprodaj, saj so običajno pretesne in zato tudi predmet prodaje. Kljub temu ste najbrž že slišali, da je tudi slab red boljši kot nered, s čimer se zelo rad strinjam.

Recimo kuhinjska posoda naj bo le pospravljena, večino strank moti nečista gora posode , zato pričakujejo urejene, pregledne vse kuhinjske površine. Zelo podobno je s spalnimi prostori. Spalne površine naj bodo postlane, garderoba urejena bodisi po omarah ali obešena na stenskih, manj vidnih obešalnikih. Prednost imajo zagotovo stranke, ki znajo prostor smiselno dekorirati in mu vnesti toploto doma.

Naj se nepremičnina pred najavljenim terminom ogleda prezrači, napolni s čistim, svežim zrakom, da nas ne motijo vonjave postanega zraka ali hrane, ter naj bo primerno osvetljena. Odprimo vsa polkna na stežaj, dvignimo pliseje, žaluzije in druga senčila, kajti svetloba oziroma pravšnja osvetlitev nepremičnine je zelo ključna, ne zgolj njena geografska stran neba, vse nepremičnine žal nimajo idealne južne ali jugozahodne lege, marveč je dnevna svetloba poglavitna pri predstavitvi stanovanja.

Že prvi vtis ob vstopu v nepremičnino lahko vzbudi občutek, ki mu radi rečemo »kemija«, in če ga pospremimo še s pravšnjo, izbrano mero predstavitvenih besed, je to lahko tista ključna zmes za uspešno prodajo.
Zaupajte nam vašo nepremičnino v prodajo, za primerno predstavitveno vsebino poskrbimo mi …

S prijetnimi pozdravi.

Obala nepremičnine d.o.o., Branko Lončar, vodja prodaje

Povezane vsebine:

Nepremičnine se prodajajo vse leto

Konec krize na nepremičninskem trgu?