PROCESIRANJE KARTIC

Izolski Dinit Card Services praznuje 10 let

Izola, 4. september 2018
Izolsko podjetje Dinit Card Services, ki je nastalo kot storitveni center za Diners Club Italia, letos obeležuje 10. obletnico obstoja. Po besedah generalnega direktorja Primoža Patruja želijo postati podjetje z najsodobnejšimi rešitvami na področju procesiranja kartic in plačil.

Foto: KS

Podjetje, ki je v lasti švicarske Cornèr Bank, zaposluje več kot 60 strokovnjakov s področja finančne tehnologije. Ukvarjajo se s preučevanjem spletnih komunikacijskih orodij oziroma chatbotov ter preiskujejo možnosti obdelave plačil v okolju obogatene, mešane in navidezne resničnosti.

Poleg svoje osnovne dejavnosti, procesiranja kartic in plačil, s svojim raziskovalno-razvojnim centrom sodelujejo tudi pri implementaciji najnovejših tehnologij v druga okolja.

Tako želijo v jadralskem projektu Maxi Jena v sodelovanju z Microsoftom nadgraditi zmožnost sprejemanja odločitev posadke z uporabo holografskih očal. Prav v tem tednu pa bodo prvič predstavili nakupno izkušnjo v obogateni resničnosti.

Podjetje, ki posluje v več evropskih državah, načrtuje v prihodnje širitev na nove trge. Po besedah generalnega direktorja Primoža Patruja pa nameravajo še naprej razvijati “portfelj storitev in rešitev z visoko dodano vrednostjo”. Za doseganje ciljev želijo v podjetju izkoristiti tudi potencial znotraj Cornèr Bank.
Banka, ki jo je britanska revija The Banker letos že četrtič zapored razglasila za kapitalsko najstabilnejšo banko v Švici, je izolsko podjetje pod svoje okrilje vzela leta 2015, ko ga je kupila od Discover Financial Services, lastnika Diners Cluba International.

Dinit Card Services je leta 2008 namreč nastal kot podjetje za vzpostavitev storitvenega centra za podporo italijanskemu trgu v okviru Diners Cluba Italia, ki ga je imel v lasti Tomaž Lovše, leta 2013 pa je prešel v roke Discoverja.

Foto: CC

Kot pojasnjuje generalni direktor, so ob resnejših pripravah na ustanovitev podjetja spoznali, “da je velik izziv sama tehnologija oziroma njena sposobnost učinkovito podpreti produkte in procese družbe,” saj je prejšnji lastnik Diners Cluba Italia, Citibank, rešitve procesiranja zagotavljal prek svojih podjetij.

Tako se je Dinit Card Services odločil, da procesiranje razvije znotraj lastne hiše, pri čemer mu je bilo, tako Patru, v pomoč tudi gospodarsko okolje v tistem času.

“Morate vedeti, da je bila od maja do avgusta [leta 2008], ko je potekala večina aktivnosti v povezavi z ustanovitvijo podjetja, svetovna ekonomija še vedno v dobri kondiciji. Kljub temu je bilo mogoče slutiti, da bo nastopila kriza, a nihče ni vedel, v kakšnem obsegu.”

Vendar je Dinit Card Services krizo prebrodil, pri čemer je bil do leta 2013 “organiziran kot tipično zagonsko podjetje”. “V tej fazi smo zgradili poslovni model in kulturo podjetja, razvili produkte in se pozicionirali na trgu, dobili smo prve stranke,” se spominja Patru.

Pod Discoverjem je sledilo obdobje stabilizacije, podjetje so dokapitalizirali. “Ko so bili s pomočjo Discoverja zgrajeni temelji, smo po obdobju krča šli nazaj na trg,” je še dodal Patru.

Lani je podjetje, ki med drugim posluje tudi v Švici, Veliki Britaniji in Franciji ter na Nizozemskem in Irskem, ustvarilo 4,8 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja 30-odstotno rast v primerjavi z letom 2016.

Uredništvo