GOSPODARSTVO

Boštjan Hrabar: »Nakupovalno središče Park Center letno obišče približno 2.800.000 obiskovalcev«

Lani oktobra ste proslavili nov začetek nakupovalnega središča, ki je po petnajstih letih dobil tudi novo ime – Park center Koper. Zakaj ste se odločili za preimenovanje? So se kupci že navadili nanj?

Ker se je v letu 2015 spremenilo lastništvo nakupovalnega centra, so se novi lastniki Revetas Capital Advisors odločili, da se tudi v Sloveniji uveljavi njihova blagovna znamka nakupovalnih parkov. Tako je Supernovo nasledil Park Center. Opaziti je, da so tudi kupci  pozitivno sprejeli tako novo podobo kot ime.

Foto: osebni arhiv

Kaj je poleg imena še prinesel nov začetek?

Pred spremembo imena smo se z lastniki dogovorili, da je v centru nujno potrebno izpeljati določene projekte. Predvsem je bilo potrebno zamenjati razsvetljavo, urediti parkirišče, ki ima sedaj širša parkirna mesta, ter urediti vstop na zgornje parkirišče. Z našim največjim najemnikom pa smo se dogovorili za skupno prenovo restavracije Interspar, kar se je takoj pokazalo kot dobra odločitev.

Znotraj središča Park center Koper delujejo različne trgovine, ki so najemnice prostorov. Funkcija Park centra pa najbrž ni le oddajanje prostorov? Za kaj vse še skrbi?

Nakupovalno središče Park Center nudi več kot le nakupovanje. Poleg novega otroškega igrišča za naše najmlajše se v centru redno odvijajo zabavni dogodki in predstave, na katerih se lahko predstavijo številni klubi, zbori in društva z Obale.

So trgovine v koprskem centru vedno iste, kako se odločate zanje, prilagajate ponudbo povpraševanju?

Vedno se trudimo, da bi našim kupcem ponudili čim širšo izbiro tako, da se tudi s časoma ponudba v centru spreminja.

Imate morda podatke, koliko ljudi dnevno obišče nakupovalno središče Park center Koper, kaj pa letno? Se je obiskanost v 15. letih kaj spreminjala?

Nakupovalno središče Park Center letno obišče približno 2.800.000 obiskovalcev. V zadnjih 15. letih se je s prihodom ostalih ponudnikov obiskanost ves čas povečevala. Več izbire pomeni namreč tudi več ponudbe za kupce, zaradi česar k nam zahaja tudi čedalje več kupcev iz sosednje Italije in s Hrvaške.

Foto: osebni arhiv

Včasih so nakupovalni centri največ obiska beležili ob koncih tedna, ko so ljudje prosti, je še vedno tako?

Ta navada se z leti ni bistveno spremenila. Ko imajo ljudje več prostega časa, so tudi nakupovalna središča bolj obiskana.

V vabilu na spletni strani pravite, da je Park center sodobno nakupovalno središče, kjer se bodo obiskovalci počutili kot doma. S čim pričarate domače vzdušje?

Park Center je prenovljen in obiskovalce pričakuje z bogato in raznoliko ponudbo, ki jih navdušuje. In to samo korak stran od mestnega središča Kopra in njihovega doma, kjer se vsi počutijo kot doma. Razlog je preprost: razumemo vaše želje, spoštujemo naravnanost k udobju, pa še prehiteti vas znamo, ko razmišljate, kaj potrebujete v vsakdanjem življenju.

Bi morda izpostavili kakšen pomembnejši dogodek Park centra Koper v letu 2018?

V letu 2018 pripravljamo pester izbor družabnih dogodkov, posebej pa bi želeli izpostaviti praznovanje že 16. rojstnega dne centra, ki bo v mesecu maju.

Mauro Belac

Povezane vsebine:

Hvala Supernova, dobrodošel Park Center!